Monday, March 31, 2008

Two to Tango

De fapt, sunt 4 si se cheama Otros Aires. Electrotango de Buenos Aires cu patima si chef. I-am vazut sambata seara la Colosseum, minunata sala pentru un asemenea eveniment. La muzica buna, lume pe masura, ceea ce m-a enervat foarte tare fiind numarul maaare de perechi care se inlantuiau bine pe ritmurile cele, adica oameni care dansau tango, nene, asa cum trebuie. Dupa argentinieni a urmat, fair enough, Electric Brother cu latino-electro-stuff, bine ales si care merita mai multa lume in public. Da' lumea plecase imediat dupa ultimul bis al lui Otros Aires. Deh, pentru roman after-party-ul e dimineata de dupa, cand te doare capu'.
Si da, previzibil dar de inteles, ne apucam si eu cu dansa de dansat. Asa am zis.

2 comments:

I said...

simpaticule, ne-am mai apucatara o data, onor Tomei, ....dar nu fusesese, nu se prinsesese, nu se batusesese :)maybe tomorrow :P hai ca-s pe shotii ...

danfrin said...

off topic, e prima oara cand vad blogu, stimabile, si m-am spart de ras cand am vazut headeru' site-ului. Mi-am adus aminte de dialogul ala "It's a moissanite...A what-a-nite?", in engleza de doc :)