Thursday, March 27, 2008

Cum se spune m*uie in afacereza?

Ba, m-am abtinut cat am putut, da' marti seara m-am luat cu Rusu la vorbe la balul IAA si n-am mai putut sa tin in mine. Atunci cand te compari cu toti prostii ca sa zici ca esti destept, cand spui targetului tau ca poa' sa stea linistit, pentru ca e cu siguranta mai smecher decat o curva si-un sofer de taxi, ca arata ca niste alienati care nu mai stiu un cuvant ca lumea, cand faci despre ei presupuneri cel putin absurde din punct de vedere strategic, si asta doar ca sa bagi in niste spoturi cioace la prima mana, doar atat am de spus: feedback is zero.

15 comments:

adi said...

money channel nu cred ca ar fi acceptat spoturi care sa nu fi fost in concordantza cu strategia facuta pe baza cercetarilor calitative. feedback is 50 a fost gandit pentru viral. viral care a si prins, 20 mii de vizionari in doar 3 zile.

acum deh, dupa razboi multi viteji se arata.
astept momentul in care grey-ul o sa scoata un viral mai tare :)

claudiu dobrita said...

A, nu crezi? Atunci inseamna ca asa e.
Normal ca a prins la om, probabil ca si pasaricile epilate prind. Ai fi surprins sa vezi ce rata de forward are sexul intre pustii de liceu. Nu asta e probema.
In rest, asteapta, e ok.

adi said...

apropos, care a fost strategia la clicknet?
iti convine acuma sa zici sa astept acum ca il aveti pe Stefan Stroe ;)

adi said...

aaaa, si tu te-ai bazat pe acelasi principiu cand ai folosit cuvantul m*uie in titlu. o sa ai noroc, genereaza clickuri multe ;)

claudiu dobrita said...

In cazul asta incep sa ma intreb cum ai gasit tu post-ul asta:)
Daca vrei, putem reveni si la tema.

Emil said...

Mie mi se pare ca oamenii aia vorbesc romana si engleza, nu afacereza.

O alta problema ar fi ca atunci cand spui "parca vorbesti limbi straine" asta e doar o expresie care vrea sa spuna "nu sunt familiar cu subiectul" si nu inseamna literalmente ca respectivul vorbeste o limba straina - mi se pare ca in campania asta au dramatizat o expresie verbala metaforica si nu ideea din spatele ei.

In afara de asta, dialogurile sunt, neverosimile... adica o problema la craft...

As putea zice ca printurile sunt ok. TVurile nu mi se par ok... sau, ma rog, nu mi se par mie ok

PS: O afirmatie de genul "money channel nu cred ca ar fi acceptat spoturi care sa nu fi fost in concordantza cu strategia facuta pe baza cercetarilor calitative" in contextul pietei romanesti de publicitate, ma face sa cred, vorba lu' Mihaiu, ca tocmai ai coborat din avion... ;-)

adi said...

@emil,sa inteleg ca la leo nu se fac cercetari? saracu' matasel :))

Emil said...
This comment has been removed by the author.
Emil said...

;-) Nu stiu daca e vorba din nou de o confuzie care se face destul de des... eu nu sunt Emil Comsa de la Leo ci celalalt Emil Comsa, si anume Emil Comsea, dar e adevarat ca am lucrat si eu pentru Leo, insa prea putin si pe deasupra (pentru mine) nu a fost o experienta suficient de relevanta incat sa pot da referinte.

Ce incercam sa spun este ca modul de lucru din publicitatea romaneasca si judecatile clientilor atunci cand aproba o campanie nu-s de natura sa fie creditate drept bazandu-se pe criterii asa de solide cum speri tu ;-)

Emil said...

da' vorba lu' Dobrita... hai sa revenim la subiect. tu vorbesti afacereza?! ;-)

adi said...

off topic: sa inteleg ca nu esti emil comsea asta ci asta?

ok, imi cer scuze daca e asha.

revenind la subiect, imi pare rau sa te dezamagesc insa chiar s-a facut un studiu calitativ, lucru care s-a zis si in comunicatul de presa.
In rest, ce-i drept, clientii au un mod aparte de a interpreta creatia.

hai sa avem o zi frumoasa :)

duty and the beast said...

ba dobritza da' de ce nu vorbeste nimeni de campaniile grey? si apropo am intrat pe bloggul tau cautand afacereza. de muie e plina tara asta si nu mai intereseaza pe nimeni.

fa si tu un viral mai tare moshule si mai vorbim atunci.

claudiu dobrita said...

Ba vorbeste, ba muresene, da' vorbeste cine trebuie. Sau tu-ti imaginezi ca baietzii astia care dau "fouard" cu "foarte tare!" la subject se uita la The Monney Channel? Rata de click a unei comunicari online e vax daca publicul care face click-click nu e ala care te intereseaza. Crezi toti pustanii care se uita la filme porno pe net o fac ca sa invete cum se fac copiii?
Cat despre "viralele" lu' Grey, you're not exactly Mr Current Affairs. Si n-o sa ma refer la "Umbrela" sau la spoturile Clicknet si rata lor de forward, ci la altceva, mult mai relevant.
O campanie sociala de anul trecut a circulat si a convins pana intr-acolo incat niste omuletzi de bine din online au luat logo-ul campaniei dintr-un print pus pe iqads, l-au pus pe un background rosu, facand astfel din el un banner web, au share-uit codul-sursa si au scris dedesubt "sustineti proiectul nostru", asumandu-si si dand mai departe mesajul unei campanii fara ca noi sa fi impins in nici un fel povestea in sensul asta. Asta e un viral, si partea misto e ca nici nu se f*utea nimeni in printul ala:)
Relevanta e o mare smecherie, indeed.
PS In loc de "dutty" ai vrut cumva sa scrii "duty"?

duty and the beast said...

ba... nu vreau sa fac apologia viralului sexos dar alta sansa nu avea campania asta sa creeze valva decat cu o astfel de abordare.

drept dovada ca despre logo-ul pomenit de tine din campania voastra, poate mai inteligenta, nu s-a vorbit cum merita. insa da-mi voie sa spun ca stiu barosani grei care s-au amuzat cu afacereza asta.

PS
vroiam sa scriu duty, da.

Fetcu cu F said...

Hope this is not a bad moment?!

sper din toata inima ca ideea asta nu a pornit din traducerea mot a mot...feedback = hraneste curu

"What have I told you about thinking Eroll? You shouldn't do much of it"... nu de alta da' va stricati engleza...sau afacereza?

Sau altfel:

"feedback" nu mai e fifty demult...mai iesiti si voi...
oricum, dragut viral, e foarte vechi, nu?