Friday, March 28, 2008

De la om la om

Acum o luna si ceva am pus pe iqads un anunt prin care strigam dupa oameni. Am primit mai mult de 50 de CV-uri, impartite, deh, dupa om, de la novici far'de habar da' cu tupeu, trecand prin novici simpatici, cu ceva juniorat prin buticuri mai mult sau mai putin celebre, prin oameni de bine care-au dus un an sau doi un cont si l-au facut maricel in agentii ok, pana la seniori cu greutate si bun simt si, of, terminand cu seniori care incep mailurile recomandandu-se ca atare si atarnand in coada vechimea lor in campul muncii. Orisicum, le multumesc tuturor, mai ales celor care si-au luat inima-n dinti si si-au dat silinta sa rezolve testul primit.
Pentru ca am asteptat sa primesc toate rezolvarile si pentru ca am deliberat ceva mai mult, nu de alta, da' ca sa fim siguri ca facem o treaba buna, am zis ca e o idee buna sa revin aici, pentru fiecare din cei care mi-au trimis testele, cu un feedback individual, luand pe fiecare in parte, dar in acelasi timp public. Motivul e ca avem cu totii de invatat din ce-i bun sau nu la ceilalti si ca feedbackul, pe langa functia lui formativa, poate functiona si ca baza de autocenzura ulterioara:)

So, stay tuned. Va urma.

PS Avem deja un castigator si el e printre noi.

1 comment:

flavia said...

pe cand se va intampla acest lucru (asta daca se va mai intampla)?
Eu il astept cu nerabdare... Nu prea e fairplay sa trebuiasca sa astepti atat de mult pentru un raspuns, mai ales cand e atat de usor sa trimiti un mail...
In fine..mai asteptam!