Thursday, February 18, 2010

E timpul.

Acum mai bine de doua luni am prezentat la Marketing Arena o idee care mi-a venit asta-vara si care ma macina de atunci in fiecare zi. Media a preluat atunci nemestecat conceptul si l-a relatat la fel de pe scurt aici, aici sau aici.Legata organic de un moment anume, e cu atat mai relevanta cu cat s-a nascut ca o reactie, un reflex la ceva ce ma deranja fara sa stiu ca ma deranjeaza sau ca e ceva de facut in legatura cu asta. Vine deci dintr-un insight din categoria celor care te umplu. Nu e advertising, desi ar putea fi. Un brand romanesc s-ar asocia deja cu ea, altul cred ca trebuie sa se asocieze. Nu e nici PR, nici new media, nici, vai, online. E de toate in acelasi timp, fara sa caute sa se manifeste privilegiat pe unul sau altul din medii. Pentru ca e un adevar atat de simplu si atat de eficient incat nu incape in businessplanuri. Intre timp a crescut, a dospit, s-a prezentat frumos unora si altora, putini si buni, care au avut numai lucruri frumoase de spus despre ea. Si la Arena, si dupa, feedbackul a fost mai degraba unul contemplativ decat de actiune. Toata lumea a zis " wow, ce misto, ce tare daca s-ar putea face..." si mai nimeni " hai s-o facem". Ba mint, a fost cineva care a venit la mine, evident in afara de Irina, care a zis "fa-o, e super tare".
O s-o fac. Trebuie. E timpul.

No comments: