Monday, April 14, 2008

New work: Clicknet/Ploaia

9 comments:

Delice said...

ii fain. desi iti reminds me of sony bravia :P

claudiu dobrita said...

hm, o iau ca pe un compliment:)

albeenah said...

Iti aduci aminte cand ti-am trimis melodia asta pe mail? Videoclipul e cu niste copii pe o motocicleta. Ma bucur ca poate a contat si scurta mea sedere in Grey la ceva ;)

claudiu dobrita said...

da, o aveam de la bob care mi-o trimisese cu o zi inainte. sa spunem ca a venit ca o confirmare:)

adi said...

mie imi seamana a o compilatie de mai multe spoturi: heidi, sony bravia, vodafone- spotul nou in care toata lumea care paseste pe urmele de pe strada (as fi spotul, dar nu e pe iqads)

claudiu dobrita said...

Ai dreptate, asa e, de fapt am vrut sa facem o copie la Nasul 1, 2, si 3, ba chiar si 4, si petele de vopsea de pe jos ar fi trebuit sa fie de sange, dar n-a fost clientul de acord. Asa ca na, a iesit ce s-a putut.

Doamna Brebenel said...

mie imi place; må face så vreau så-l våd a doua oarå; si apoi så fredonez melodia la cafea; laa laa laaa

ps: vadim tudor poate så-mi sugå pula; si videanu; si avocado are gust de melci; (asa, cå nu zisesem nimic de råu si acu am observat; acu e mai ok)

dick media said...

recunosc, si mie imi cam seamana a bravia la prima vedere, dar jos palaria pentru executie si pentru atmosfera;
ce nu-mi place absolut deloc e voice-overul de final care declama: "clicknet iti aduce o lume plina de distractii'!

1. eu n am ramas cu impresia asta, ci cu o lume de culori
2. personal, eu as interzice familia de cuvinte din jurul lui "a distra." cand aud cuvantul "distractie" in orice headline ma ia durerea de masele.

injura-ma dobrita, da macar ti am fost sincer! :)

Anonymous said...

Cum ma, nu e Sony Bravia?? ce naspa!