Thursday, August 7, 2008

Azi, canci

Azi pe la 12 jumate, intre doua reeluri de regizori tristi, Vasilachi se uita peste masa si zice, asa cum zice el: "Clau, da' noi de ce nu facem niste sport?". Incredibil, era total rupt din context si tocmai de aia mi s-a parut cea mai buna idee din lume. Si iata-ne sarind peste masa de pranz ca sa jucam tenis la 23 August. Pe 7 August. Laura ne-a dat masina, io am pus rachetele si mingile. Sau mingii, desi ale mele sigur erau mingi. Minus una pe care a pierdut-o Vladimir, care s-a tinut scai de noi ca si el vrea la tenis si l-am luat, in ciuda unei brosuri care statea sa arda.
Ma rog. Am transpirat si n-aveam tricou de schimb, de fapt aveam unul al Irinei da nu se punea. Roz?
Vasilachi joaca bine, a facut ping-pong. Cred ca de aia le da asa de scurte.

No comments: