Friday, July 9, 2010

Prima dragoste


Predu a strigat, lumea a raspuns. Pe blogurile (sic!) Tempo ne dam leapsa unii altora si marturisim care si cum ne-am luat de publicitate.

Tuesday, July 6, 2010

Suquet

Adica dupa Cannes, undeva pe dreapta, urci.
Cam asa sunt si eu acum, dupa al treilea shortlist in doi ani, de data asta cu o campanie de media neconventionala din toate punctele de vedere, initiativa care a luat si bronz la Eurobest.
Asta e a doua executie a campaniei, and it's getting better and better, trust me.
Besides, cred ca e cel mai urat board de prezentare shortlistat vreodata, ceea ce e mare smecherie.

Sunday, April 18, 2010

De nor

Ashes to ashes, dust to dust, zice o vorba.
Pai asa sa ramana, frate. Sa stea noru' ala sus, sa nu coboare pe la noi prin colb.

Saturday, March 6, 2010

Mezeluri

Ironie e atunci cand Florin Salam nu trece de preselectia Eurovisionului sponsorizat de Cris-Tim.

Thursday, February 18, 2010

E timpul.

Acum mai bine de doua luni am prezentat la Marketing Arena o idee care mi-a venit asta-vara si care ma macina de atunci in fiecare zi. Media a preluat atunci nemestecat conceptul si l-a relatat la fel de pe scurt aici, aici sau aici.Legata organic de un moment anume, e cu atat mai relevanta cu cat s-a nascut ca o reactie, un reflex la ceva ce ma deranja fara sa stiu ca ma deranjeaza sau ca e ceva de facut in legatura cu asta. Vine deci dintr-un insight din categoria celor care te umplu. Nu e advertising, desi ar putea fi. Un brand romanesc s-ar asocia deja cu ea, altul cred ca trebuie sa se asocieze. Nu e nici PR, nici new media, nici, vai, online. E de toate in acelasi timp, fara sa caute sa se manifeste privilegiat pe unul sau altul din medii. Pentru ca e un adevar atat de simplu si atat de eficient incat nu incape in businessplanuri. Intre timp a crescut, a dospit, s-a prezentat frumos unora si altora, putini si buni, care au avut numai lucruri frumoase de spus despre ea. Si la Arena, si dupa, feedbackul a fost mai degraba unul contemplativ decat de actiune. Toata lumea a zis " wow, ce misto, ce tare daca s-ar putea face..." si mai nimeni " hai s-o facem". Ba mint, a fost cineva care a venit la mine, evident in afara de Irina, care a zis "fa-o, e super tare".
O s-o fac. Trebuie. E timpul.

Monday, November 30, 2009

Tuesday, November 17, 2009

In Arena

Pe 19, adica joi, va avea loc la Crowne Plaza editia din anul asta a Marketing 360, cel mai important eveniment de marketing si advertising din Romania, dupa cum spun organizatorii dar si cei care au participat in editiile anterioare, de la care am auzit si eu. Daca e sa ne luam dupa tema si calitatea vorbitorilor - de unde fara modestie nu ma exclud, haha - e de naratat. Se va vorbi despre, nu-i asa, criza, despre un alt cuvant drag clientilor si noua tuturor, adica eficienta, si despre cum sa le impacam pe cele doua in asa fel incat sa scapam de prima. Manafu m-a invitat sa sustin cu ocazia asta o idee pe care s-o pun la bataie in Marketing Arena. Se coace.
Veniti, deci, de vedeti.